Follow Us

*KYQU SHQIP ENGLISH
E Martë, 22.09.2020 03:32

​Merr viagrën për demat dhe e pëson keq - video

Meksiko Siti | 19/01/2020 19:31

Një shtetas meksikan u shtrua në spital pas një ereksioni tre-ditor të shkaktuar nga një stimulues që, sipas mediave lokale, përdoret ndryshe për demat.

Burri, identiteti i të cilit nuk u bë i ditur, u dërgua urgjentisht në një spital në qytetin e vogël Reynosa në kufirin e Meksikës dhe Shteteve të Bashkuara.

Sipas gazetës La Republa në Peru, burri planifikonte të bënte seks me një grua 30-vjeçare dhe vendosi të përmirësojë kimikisht aftësitë e tij.


“Ai mori stimulimin seksual që bleu në Veracruz, të cilin fermerët në rajon e përdorin për dema”, thanë mjekët.

Burri raportohet se udhëtoi gjatë gjithë rrugës për në Veracruz për të marrë ilaçin në fjalë. Nuk dihet se cila është gjendja  e tij pas operacionit, transmeton KosovaPress.

https://larepublica.pe/mundo/2...


Loading...
 

Shpërndaje


Artikuj të sponzorizuar

Më shumë nga KosovaPress